Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte

ATENȚIE!

Începând cu data de 01.09.2021 programul de lucru cu publicul al S.P.C.P. Timiș este:

Luni, marți, joi, vineri între orele 08:30-16:30
Miercuri între orele 08:30-18:30.

IMPORTANT!

Urmare a intrării în vigoare a O.U.G. nr.152/2020 modalităţile de plată au fost modificate astfel:

  • în numerar sau, după caz, prin intermediul POS-urilor la casieriile unităţilor CEC Bank
  • online prin Sistemului naţional electronic de plată (SNEP) ghiseul.ro – în curs de operaţionalizare

Documentele de plată emise anterior datei de 02.09.2020 rămân valabile pentru depunerea cererilor pentru eliberare a paşapoartelor.

Pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, în situaţia în care, în perioada 02.09.2020-06.09.2020, Instituţiile Prefectului vor încasa prin casieriile proprii şi/sau conturile deschise la trezorerie sumele reprezentând contravaloarea paşapoartelor, dovada plăţii astfel efectuate rămâne valabilă pentru depunerea cererii de eliberare a paşaportului.

ATENȚIE!

Începând cu data de 18.05.2020, programul de lucru cu publicul al S.P.C.P. Timiș este între orele 08:00 – 20:00.

Programarea în vederea preluării cererilor se va efectua exclusiv on-line la adresa epasapoarte.ro.

Informarea și consilierea cetățenilor se va efectua telefonic la numărul 0256227292.

Petițiie pot fi trimise electronic la adresa de email pasapoarte@prefecturatimis.ro sau prin corespondență poștală la adresa str. Aristide Demetriade, nr.1, Complex Iulius Mall, etaj 1, Timișoara.

Serviciile prestate de S.P.C.P. Timiș pentru care nu se fac programări on-line (adeverințe istoric pașapoarte, recuperarea pașapoartelor retrase, adeverințe privind limitarea exercitării dreptului la libera circulație a cetățenilor români în străinătate, furnizare date din R.N.E.P.S.,etc) sunt solicitate, în cadrul programului de lucru cu publicul, la sediul serviciului ori prin corespondență po%9